DYDAKTYKA FONETYKI JĘZYKA OBCEGO, SOCZEWKA'2001

zgłoszone referaty

WYKŁAD PLENARNY: 90 MIN.

Jolanta Szpyra-Kozłowska,prof.dr hab. (et al.)

Instytut Filologii Angielskiej, UMCS Lublin

"Fonetyka angielska w polskiej szkole średniej – próba diagnozy"

WARSZTATY (60 MIN.)

Danuta Augustyn, mgr

NKJO Gliwice

"Media jako środek ilustrujący różnorodność standardów i wariantów wymowy a nauka języka włoskiego"


Miłosz Chmiel

Instytut Filologii Angielskiej UAM, Poznań

"CSLU Toolkit - Do It Yourself CALT"


Aneta Dłutek, mgr

Instytut Neofilogii, PWSZ w Płocku

"Aktywizacja młodzieży w procesie nauczania fonetyki"


Wiktor Gonet, dr

WSU, Kielce

"Wizualizacja sygnału mowy jako pomoc dydaktyczna w uczeniu kontroli dźwięczności głosek angielskich"


Agata Rataszewska-Gorczyńska, mgr

Jadwiga Roemert-Woźniak, mgr

KJO UAM, Poznań

"Nauczycielski os"


Włodzimierz Sobkowiak, prof. dr hab.

IFA UAM, PWSZ Konin

"Phonetic transcription wallcharts in EFL"


Ewa Waniek-Klimczak, dr

UŁ, Instytut Neofilologii PWSZ Płock

"Akcent wyrazowy w nauczaniu fonetyki języka angielskiego"


Teresa Zawadzka, mgr

NKJO Tychy

"Games in phonemic script"

REFERATY (30 MIN)

Nelli Frankowska, dr

Instytut Neofilologii PAP, Słupsk

"The contrastive function of phonemes and other meaningful components of the phonemic system of English (in theory and practice)"


Renata Jarzębowska-Sadkowska, dr

Katedra Filologii Romańskiej, UMK Toruń

"Przydatność opisów teoretycznych w nauczaniu fonostylistyki języka francuskiego i gramatyki kontrastywnej francusko-polskiej"


Hanna Miatliuk, prof.dr hab.

Katedra Neofilologii, Uniwersytet Białostocki

"Teoria i praktyka w nauczaniu fonetyki języka obcego"


Andrzej Porzuczek, dr

NKJO, Jastrzębie-Zdrój

"Problemy organizacji kursu fonetyki języka angielskiego"


Magdalena Pospieszyńska, mgr

Bartosz Wolski, mgr

Instytut Neofilologii, PWSZ Konin

"Teaching English phonetics in the State Vocational College, Konin – a few practical ideas"


Małgorzata Sikorska, mgr

Instytut Filologii Germańskiej KUL, Lublin

"Nauczanie wymowy a właściwości podręczników do nauki języków obcych dla początkujących"


Halina Widła, dr hab.

Instytut Filologii Romańskiej, UŚ

"Cele i specyfika nauczania wymowy na poziomie licencjackim na uniwersytecie i w kolegium języków obcych. Analiza porównawcza na przykładzie doświadczeń romanistyki śląskiej"


Magdalena Wrembel, mgr

KJO UAM, Poznań

"Miejsce fonetyki języka angielskiego w szkole – implikacje dla kształcenia nauczycieli"

 

Last update: 23 April 2001 by W.Sobkowiak