DYDAKTYKA FONETYKI JĘZYKA OBCEGO, SOCZEWKA'2001
zgłoszone referaty
WYKŁAD PLENARNY: 90 MIN.
Jolanta Szpyra-Kozłowska,prof.dr hab. (et al.)
Instytut Filologii Angielskiej, UMCS Lublin
"Fonetyka angielska w polskiej szkole średniej – próba diagnozy"
WARSZTATY (60 MIN.)
Danuta Augustyn, mgr
NKJO Gliwice
"Media jako środek ilustrujący różnorodność standardów i wariantów wymowy a nauka języka włoskiego"
Miłosz Chmiel
Instytut Filologii Angielskiej UAM, Poznań
"CSLU Toolkit - Do It Yourself CALT"
Aneta Dłutek, mgr
Instytut Neofilogii, PWSZ w Płocku
"Aktywizacja młodzieży w procesie nauczania fonetyki"
Wiktor Gonet, dr
WSU, Kielce
Agata Rataszewska-Gorczyńska, mgr
Jadwiga Roemert-Woźniak, mgr
KJO UAM, Poznań
Włodzimierz Sobkowiak, prof. dr hab.
IFA UAM, PWSZ Konin
"Phonetic transcription wallcharts in EFL"
Ewa Waniek-Klimczak, dr
UŁ,
Instytut Neofilologii PWSZ Płock"Akcent wyrazowy w nauczaniu fonetyki języka angielskiego"
Teresa Zawadzka, mgr
NKJO Tychy
"Games in phonemic script"
REFERATY (30 MIN)
Nelli Frankowska, dr
Instytut Neofilologii PAP, Słupsk
Renata Jarzębowska-Sadkowska, dr
Katedra Filologii Romańskiej, UMK Toruń
Hanna Miatliuk, prof.dr hab.
Katedra Neofilologii, Uniwersytet Białostocki
"Teoria i praktyka w nauczaniu fonetyki języka obcego"
Andrzej Porzuczek, dr
NKJO, Jastrzębie-Zdrój
"Problemy organizacji kursu fonetyki języka angielskiego"
Magdalena Pospieszyńska, mgr
Bartosz Wolski, mgr
Instytut Neofilologii, PWSZ Konin
"Teaching English phonetics in the State Vocational College, Konin – a few practical ideas"
Małgorzata Sikorska, mgr
Instytut Filologii Germańskiej KUL, Lublin
"Nauczanie wymowy a właściwości podręczników do nauki języków obcych dla początkujących"
Halina Widła, dr hab.
Instytut Filologii Romańskiej, UŚ
Magdalena Wrembel, mgr
KJO UAM, Poznań
"Miejsce fonetyki języka angielskiego w szkole – implikacje dla kształcenia nauczycieli"
Last update: 23 April 2001 by W.Sobkowiak