Call for papers
Koło Naukowe Studentów Niderlandystyki “Oranjes” ma przyjemność zaprosić na specjalną sesję pt. „Special Session: Less researched languages and literatures”, przeprowadzoną w ramach konferencji Young Linguists’ Meeting in Poznań (YLMP) 2025, organizowanej przez Wydział Anglistyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Kiedy?
· 17 maja 2025 r. (dokładne godziny podamy w późniejszym terminie)
Gdzie?
· Kolegium Heliodora Święcickiego
Dla kogo?
Niniejsza sesja stanowi szansę dla:
· Studentów mniejszych kierunków filologicznych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza na zaprezentowanie szerszej publice różnych aspektów kulturowych i językowych krajów, które są przedmiotem ich studiów
· Studentów, którzy chcą przedstawić swoje prace licencjackie i magisterskie – mogą być w trakcie pisania lub już skończone
· Osób, które potrzebują punktów do stypendium / szkoły doktorskiej oraz chcą wkroczyć do świata nauki
O sesji
· sesja posterowa
· Języki sesji – polski i angielski
· Uczestnicy prezentują swoje badania na dowolny temat związany z literaturą, kulturą lub językiem kraju, którego język studiują
Aby wziąć udział w sesji
· Należy wysłać abstrakt* (do 300 wyrazów, czcionka 12 Times New Roman) na adres mailowy: konferencjeoranjes.uam@gmail.com.
· Termin przyjmowania abstraktów do 28.02.2025 r.
· Decyzje o przyjęciu/odrzuceniu – 14.03.2025 r.
· Po otrzymaniu informacji o przyjęciu abstraktu należy uiścić opłatę w wysokości 40 złotych
Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału! Wszelkie pytania prosimy kierować na adres mailowy konferencjeoranjes.uam@gmail.com.
Zachęcamy też do sprawdzenia, jak wyglądała konferencja: - w 2019 (https://wa.amu.edu.pl/SKoMaFi) - w 2023 (https://www.facebook.com/share/p/qETDCintAAse7dpk/?mibextid=WC7FNe). *Abstrakt – streszczenie publikacji naukowej lub książki, w którym w formie maksymalnie skondensowanej z jak największą liczbą słów kluczowych, zawarte są podstawowe informacje o tezie artykułu, metodyce przeprowadzonych badań, najważniejszych wynikach oraz wnioskach.
English version
CALL FOR PAPERS
The Dutch Studies Reading Group "Oranjes" is pleased to invite you to a special poster session "Special Session: Less researched languages and literatures" organized as part of the Young Linguists' Meeting in Poznań (YLMP) 2025 congress in association with the Faculty of English at Adam Mickiewicz University in Poznań.
When?
· 17 May 2025 (we will announce the exact times of our poster session ASAP)
Where?
· Collegium Heliodori Święcicki
For whom?
This session is an excellent opportunity for:
· Students of less researched languages (studying at Adam Mickiewicz University) who want to present their research related to the language, literature or culture of a country related to their field of studies to a wider audience
· Students who want to earn points for scholarships or the PhD-programme and are looking for an opportunity to get acquainted with the character of academic conferences
· The conference is especially dedicated to BA- and MA-theses that are still in progress or have already been completed.
About the session
· Poster session
· Languages: Polish or English
· The participants can present their research related to the language, literature or culture of a country related to their field of studies
To take part in the session
· You need to send an abstract* (up to 300 words, font 12 Times New Roman) to the following e-mail address: konferencjeoranjes.uam@gmail.com.
· Abstracts submission deadline – 28 February 2025
· Decisions – 14 March 2025
· After receiving information about the acceptance of the abstract, a fee of 40 PLN must be paid
We strongly encourage you to participate! In case of any questions, please send an email to konferencjeoranjes.uam@gmail.com. Also check out what the 2019 conference (https://wa.amu.edu.pl/SKoMaFi) and the 2023 conference (https://www.facebook.com/share/p/qETDCintAAse7dpk/?mibextid=WC7FNe) looked like.
*An abstract is a brief summary of a research article, thesis, review, conference proceeding, or any in-depth analysis of a particular subject and is often used to help the reader quickly ascertain the paper's purpose.